Loading...

Po ‘vr ave’ babën, vri te tamam jo përgjysmë!/ Opinion nga Artan Fuga

Kryetarët e partive jam i bindur që nuk e kanë lexuar asfare Frojdin kur flasin për atë që fëmija “vre t” babain. Histori e gjatë kjo që ka kuptim krejt tjetër nga çfarë thonë. Por nejse… Tani të hidh emi më konkretisht! Nëse e vr et “babain”, pra atë që të ka hapur rrugën dhe i të cilit je si pje llë politike, “vr ite” mirë!

Ng ulja thi kën drejt e në zemër si në filmat hor ror me dh unë! Si Fatosi “vr au” Ramizin, si Rama “vr au” Nanon. Se poqese baba shpë ton “gja llë”, pra sepse nuk e ke gjetur momentin e përshtatshëm, dije se atëhere e ke hu mbur statusin e birit dhe të kthehet baba dhe të “vr et” ai!

Se Frojdi thotë që biri “vr et” babën, por edhe që baba që ka zënë mend e “tr edh” birin që ky kur mos i shkojë ndërmend të vejë dorën e vet ero tike mbi nënën! Pastaj Frojdi vazhdon që biri që “vr et” babën ka edhe ai bijtë e vet. Sapo “vr et” babën e vet, janë bijtë e “vra sësit” që duke mësuar zanatin e “vr asësit” ngrihen dhe tentojnë të “vr asin” vra sësin e babës së vet, pra gjyshin e tyres!

Vr asësi i babës rre zikon të “vr itet” nga bijtë e vet po për të njejtën arësye që ai ka “vr arë” babën. Dhe pastaj, vazhdon Frojdi, baba që është tentuar “të vr itet”, por ka shpëtuar gja llë, synon të bashkohet me bijtë e “vra sësit” të babës vet, dhe aleanca e gjyshit me nipërit kundër babës-bir, është më e papërmbajtëshmja. Ajo bashkon hist erinë e ethëshme të nipave, me babën e babës, gjyshin, që kthehet në totem.

Kjo aleancë bashkon inatin e babës që i shpëtoi “vr asjes” dhe e sheh tashmë birin si “vr asës” me mll efin e nipave, bijve të birit, që udhëhiqen nga slogani : “Ti që vr et “babën” tani prano të “vr itesh” nga bijtë e tu! Historia e rrëfimit të Frojdit ka edhe vazhdimin, por unë nuk kam kohë ta përfundoj!

Pranda dy konkluzione: Po “vr ave” babën, vri te tamam jo përgjysmë! Po përdore mësimet e Frojdit, kuptoi plotësisht ato dhe mos ec me të dëgjuar!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com